Direktlänk till inlägg 15 november 2014

My music...

Av jenny fagerholm - 15 november 2014 07:27

Nu tänkte jag göra ett inlägg om vad jag lyssnar på för musik. Jag har ingen speciell musik smak jag lyssnar på svenska, finska och engelska låtar men jag kan övesätta de finska sångerna till svenska. Jag kan ta det jag lyssnar på på Spotify i min egen lista.


Wild, young and free -------------- Snoop Dogg (engelsk) 

Yellow river -------------- Christie (engelsk)

Wowwowwow -------------- Kasmir (finsk)

Wild wild love -------------- Pitbull (engelsk)

Vain elämää -------------- Irwin Goodman (finsk, endast liv)

Undo -------------- Sanna Nielsen (engelsk)

Underdogs -------------- Benjamin (engelsk)

Under control -------------- Calvin Harris (engelsk)

Uh La La La -------------- Rob & Chris (engelsk)

Tröjan du hatar -------------- Norlie & KKV (svensk)

Together -------------- Calvin Harris (engelsk)

Timber -------------- Pitbull & Ke$ha (engelsk)

Timantit on ikuisia -------------- Cheek (finsk, diamanterna är eviga)

This is how we do --------------- Katy Perry (engelsk)

The days -------------- Avicii (engelsk)

Syypää sun hymyyn -------------- Chee (finsk, orsaken till ditt leende)

Summer -------------- Calvin Harris (engelsk)

Stereo hearts ------------- Gym Class Hereos (engelsk)

Steal my girl ------------ One Direction (engelsk)

Spesiaali -------------- Nikke Ankara (finsk, Speciell)

Something better -------------- Softengine (engelsk)

Slo Acid -------------- Calvin Harris (engelsk)

#SELFIE -------------- The Chainsmokers (engelsk)

Red lights -------------- Tiesto (engelsk)

Rammaa -------------- TCT (finsk, har ingen direkt översättning)

Pray to god -------------- Calvin Harris (engelsk)

Paha poika -------------- Diandra (finsk, elak pojke)

Overdrive -------------- Calvin Harris (engelsk)

Outside -------------- Calvin Harris (engelsk)

Open wide -------------- Calvin Harris (engelsk)

Onni on -------------- Diandra (finsk, lycka är)

Onnelinen -------------- Robin (finsk, lycklig)

När jag går ner -------------- Norlie & KKV (svensk)

Mr. Saxobeat -------------- Alexandra Stan (engelsk)

Money on my mind -------------- Sam Smith (engelsk)

Marry me -------------- Jason Derulo (engelsk)

Lupaan olla -------------- Nopsajalka (finsk, jag lovar att vara)

Love the way you lie -------------- Eminem & Rihanna (engelsk)

Love now ------------- Calvin Harris (engelsk)

Liar liar -------------- Cris Cab (engelsk)

Let it go -------------- Demi Lovato (engelsk)

Let her go -------------- Passenger (engelsk)

Kävele mun kaa -------------- Robin (finsk, gå med mig)

Kyyneleet -------------- Cheek (finsk, tårar)

Kuka muu muka -------------- Cheek (finsk, vem annars trevlig)

Kesärenkaat -------------- Robin (finsk, sommardäck)

Järjetön rakkaus -------------- Jesse kaikuranta (finsk, insane kärlek)

It was you -------------- Calvin Harris (engelsk)

Iholla -------------- Kasmir (finsk, på huden)

I´m an albatraoz -------------- AronChupa (engelsk)

I bet my life -------------- Imagine dragons (engelsk)

Huominen on huomenna -------------- JVG & Anna Abreu (finsk, morgondagen är i morgon)

Heroes (we could be) -------------- Alesso (engelsk)

Happy -------------- Pharrell Williams (engelsk)

Halleluja -------------- Kate Voegele (engelsk)

Geronimo -------------- Sheppard (engelsk)

Gangsta luv -------------- Snoop Dogg (engelsk)

Flexaa -------------- Cheek (finsk, har ingen direkt översättning)

Faith -------------- Calvin Harris (engelsk)

Ecstasy -------------- Calvin Harris (engelsk)

Dollar sings -------------- Calvin Harris (engelsk)

Dark horse -------------- Katy Perry (engelsk)

Dare (la la la) -------------- Shakira (engelsk)

Dangerous -------------- David Guetta (engelsk)

Counting stars -------------- Onerepublic (engelsk)

Comeback -------------- Ella Eyre (engelsk)

Coconut tree -------------- Mohombi (engelsk)

Can't hold us -------------- Macklemore & Ryan (engelsk)

Busy doin' nothin' -------------- Ace Wilder (engelsk)

Burnin -------------- Calvin Harris (engelsk)

Burn -------------- Ellie Gouldning (engelsk)

Bumby ride -------------- Mohombi (engelsk)

Blame -------------- Calvin Harris (engelsk)

Black window -------------- Izzy Azalea (engelsk)

Beuty and a beat --------------- Justin Bieber (engelsk)

Bang Bang -------------- Ariana Grande, Izzy Azalea, Nicki Minaj (engelsk)

Bad -------------- David Guetta (engelsk)

Baby don't lie -------------- Gwen Stefani

Anna soida -------------- Elastinen (finsk, låt det spela)

Animals -------------- Maroon 5 (engelsk)

Am I wrong -------------- Nico & Vinz

All about that bass -------------- Meghan Trainor


Det blev en lång lista... Hoppas det duger.... Har ni tips på bra låtar som inte finns på denna lista får ni gärna dela med er av era tips till mig så jag kan höra på dem och lägga till de på min lista på Spotify.

Kram Jenni   





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny fagerholm - 16 december 2014 09:47

Vi hade bältprov igår (15.12. 2014) och då hade jag haft flunssa den dagen och jag var inte i skolan men jag var på bältprovet. det regnade då vi skulle cykla hem och idag har jag mer flunssa och ingen röst. Det är verkligen inte trevligt att ligga i...

Av jenny fagerholm - 6 december 2014 12:54

Idag firar vi självständighetsdag i Finland. Vi har bakat pepparkakor och satt glasyr på dem. Följer ni mig på instagram ser ni min finlandsflagga pepparkaka.   ...

Av jenny fagerholm - 29 november 2014 18:12

Glad lillajul till er alla som läser detta, jag har fortfarande inte lagt ut en video på youtube eftersom jag inte vet vad för video jag skall laga. Vill ni att jag skall göra en typ några sanningar om  mig själv, nån om vad jag använder för smink el...

Av jenny fagerholm - 23 november 2014 07:52

Här i Finland är det iallafall vinter, vet ju inte hur länge snön håller i sig så at det inte börjar regna och så blir ju allt till slask som vi säger i Finlnad. Finns det snö redan i Sverige? Jag har väntat på vintern jätte mycket men nu har jag ju ...

Av jenny fagerholm - 19 november 2014 15:55

Nu har jag både bra och dåliga nyheter. Börjar med de bra nyheterna: Jag har skapat ett  youtube konto där jag heter jennyfagerholm00 De dåliga: Jag måste ha kryckor i ca. en månad för att jag har inflamation i foten... inte alls trevlig Men nu...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards